ПЯТНИЦА 01. 05

БЕЛАРУСКАЯ МОВА
ТЭМА:  Вызначэнне слоў, якія абазначаюць, пра каго ці пра што гаворыцца ў сказе.

На ўроку ты
  • пазнаёмішся са словамі,  якія абазначаюць, пра каго ці пра што гаворыцца ў сказе;
  • будзеш вучыцца вылучаць гэтыя словы ў сказе,  ставіць пытанні да гэтых слоў.
Хвілінка чыстапісання.

  • Запішы склады.
  • Складзі са складоў слова. Запішы новае слоўнікавае слова.
  • Запішы сказ. Падкрэслі словы-прадметы.
  • Успомні, што ты ведаеш пра сказ.
Паўтары.
  • Размясці словы ў правільным парадку, каб атрымаўся сказ.
  • Падзялі тэкст на сказы.
Вывучы.
  • Выканай пр. 172, с. 98. Пра каго або пра што гаворыцца ў сказах? Запішы тры сказы, падкрэслі гэтыя словы адной лініяй па ўзору.
  • Выберы словы са сказаў, якія ўказваюць пра каго або пра што гаворыцца ў сказе.








  • Пазнаёмся з інфармацыяй табліцы.
  • Выканай пр. 173, с. 99, пісьмова.
  • Складзі сказы са слоў. Назаві словы, якія ўказваюць, пра каго ці пра што гаворыцца ў сказе і што гаворыцца. Як падкрэсліць гэтыя  словы. Правер сябе с дапамогай флэш-картак.
  • Выканай пр. 178, с. 102.
    Дадаковае заданне (па жаданню): сшытак "Ад літары да літары", с. 86, пр. 5.




    ЛІТАРАТУРНАЕ ЧЫТАННЕ
    ТЭМА: Т. Кляшторная. «Дзіцячыя мары». В. Гарбук. «Незнарок і знарок».

    На ўроку ты
    • пазнаёмішся з творамі Т. Кляшторнай "Дзіцячыя мары", В. Гарбука "Незнарок і знарок".
    Хвілінка чытання.
    • Устаў прапушчаныя літары ў верш. Правер сябе. Навучыся чытаць верш.
    • Прачытай і адгадай загадку. 
    • Дапоўні пасловіцы. Правер сябе. 

    • Прачытай назву раздела. Падумай, на якую тэму будуць творы ў гэтым разделе?
    • Прачытай тэму ўрока, загадку на с. 84.
    • Аб чым марыце вы?
    • Прачытай верш Тадзіяны Кляшторнай "Дзіцячыя мары", с. 84-85. 
    • Пра што марылі дзеці? 
    • Чаму ўсе згадзіліся з Мілай?
    • Адкажы на пытанне №4, с. 85.
    • Адкажы на пытанні віктарыны.

    • Прачытай апавяданне Вісарыёна Гарбука "Незнарок і знарок", с.85-89.
    • Растлумач назву апавядання.
    • Адкажы на пытанні 2-5, с. 89.
    • Складзі малюнкавы план.

    • Прачытай і запомні ветлівыя словы прабачэння с. 90.

    Выкарыстай малюнкавы план і падрыхтуй падрабязны пераказ твора Вісарыёна Гарбука "Незнарок і знарок", с.85-89.



    ЧЕЛОВЕК И МИР
    ТЕМА: Забота о своём здоровье.



    На уроке ты

    • познакомишься с правилами сохранения здоровья. 


    • Прочитай пословицу "Береги платье снову, а здоровье смолоду".  Как понимаешь её смысл?
    • Познакомься со "Словариком здоровья".
    • Проверьте правильность своих предположений в первом абзаце на с. 115 учебного пособия.
    • Выполни игровое упражнение "Правила здорового образа жизни".


    • Прочитай информацию о режиме дня, рассмотри картинки на с. 116-117. 
    • Выполни игровое упражнение "Найди пары". Сравните свой режим дня с предложенным в игре.

    • Выполни задание  95, с. 63 в рабочей тетради Г.Трафимова "Рабочая тетрадь, 2 класс".
    • Прочитай информацию на с. 118.
    • Познакомься с дополнительной информацией о режиме дня.
    Проверь себя.
    • Чтобы быть здоровым и хорошо учиться, нужно соблюдать правила здорового образа жизни. Выбери верные высказывания в  игре "Верно - неверно".

    Прочитай текст на с. 115—118 учебного пособия, ответь на вопросы из рубрики «Проверьте себя».
    Дополнительное задание (по желанию): Составь рассказ о своем режиме дня.

    Комментариев нет:

    Отправить комментарий