МАТЕМАТИКА
На уроке ты
ТЕМА: Переместительное свойство умножения
На уроке ты
- познакомишься с переместительным свойством умножения.
Посчитай устно.
- Выполни задания математического диктанта.
- Соедини рисунок к задаче с решением. Объясни свой выбор.
- Проверь, как ты знаешь таблицу умножения числа 2.
- Тренажёр "Таблица умножения на 2"
Изучи.
- Посмотри видео.
- Изучи информационный материал, с. 112.
- Составь равенства по образцу, с. 112, №1, устно.
- Сравни выражения без вычислений, с.112, №2, устно.
- Реши задачу, с. 113, №4, письменно. Используй, при необходимости, рисунок к задаче .
- Рассмотри рисунок, с. 113, №6, составь задачу, реши задачу устно.
Проверь себя.
- Вспомни о свойстве умножения с помощью флеш-карточек.
- Вычисли значение примеров, реши задачу, с. 113, №1-2.
БЕЛАРУСКАЯ МОВА
ТЭМА: Вызначэнне сувязі слоў у сказе.
На ўроку ты
- замацуеш веды пра сказ, пра сувязь слоў у сказе.
- Запішы спалучэнні літар.
- Спішы сказ. Падкрэслі словы, якія абазначаюць пра каго ці пра што гаворыцца ў сказе і што пра іх гаворыцца.
- Устаў прапушчаныя літары.
- Падпішы слоўнікавыя словы.
Выканай.
- Падумай, чаму група слоў не з'яўляецца сказам. Злучы карткі парамі.
- Складзі сказ са слоў.
- Устанаві сувязь слоў у сказе, перамясці спалучэнні слоў.
- Выканай пр. 4, с. 86, сшытак "Ад літары да літары".
- Устанаві сувязь слоў у сказе па пытаннях, перамясці словы.
- Выканай пр. 5, с. 86, сшытак "Ад літары да літары".
- Падзялі тэкст на сказы.
- Выканай пр. 9, с. 88, сшытак "Ад літары да літары".
- Замацуй веды пра сказ, выканай гульнявыя практыкаванні з партфельчыка.

ТЭМА: Г. Каржанеўская "Памочніца", Л. Рублейская "Мышка Пік-Пік прыбіаре норку".
На ўроку ты
- пазнаёмішся з творамі Г. Каржанеўскай "Памочніца", Л. Рублейскай "Мышка Пік-Пік прыбірае норку".
- Выберы скарагаворку. Навучыся чытаць правільна, гучна, хутка.
- Прачытай размову Лянка і Васілінкі, с. 91. Адкажы на пытанні.
- Прачытай верш "Памочніца", с. 92. Ці адпавядае назва верша яго зместу?
- Чаму разгубілася матуля?
- Якія добрыя справы рабіла Вера?
- Ці добра яна працавала?
- За што можна пахваліць Веру?
- Якія парады можна даць дзяўчынцы?
Дзе рукі і ахвота — там вялікая работа.
Акуратная работа акуратных людзей любіць.
- Разгледзь малюнак на с. 93. Як ты думаеш, пра што будзе твор?
- Перакладзі словы, якія сустрэнуцца ў казцы, з беларускай на рускую мову.
- Прачытай урывак з казкі-аповесці «Мышка Пік-Пік npuбipae норку», с. 94-96.
- Чаму мышка вырашыла прыбраць сваю норку?
- Колькі цягнуўся рамонт?
- Што з’явілася на сценах?
- Якая мэбля была ў мышкі ў норцы?
- Што вырашыла зрабіць мышка?
- Як яна гэта рабіла?
- Што з гэтага атрымалася?
- Адкажы на пытанні віктарыны.
Выразнае чытанне твораў: Г. Каржанеўская "Памочніца", с. 92-93, Л. Рублеўская "Мышка пік-пік прыбірае норку", с. 94-96 .
Комментариев нет:
Отправить комментарий