СРЕДА 06.05

МАТЕМАТИКА
ТЕМА:  Переместительное свойство умножения


На уроке ты
  • познакомишься с переместительным свойством умножения.
Посчитай устно.
  • Выполни задания математического диктанта.


  • Соедини рисунок к задаче с решением. Объясни свой выбор.


  • Проверь, как ты знаешь таблицу умножения числа 2.

  • Тренажёр "Таблица умножения на 2"




Изучи.
  • Посмотри видео.
  • Изучи информационный материал, с. 112.
Выполни. 
  • Составь равенства по образцу, с. 112, №1, устно.

  • Сравни выражения без вычислений, с.112, №2, устно.
  • Реши задачу, с. 113, №4, письменно. Используй, при необходимости, рисунок к задаче .
  • Рассмотри рисунок, с. 113, №6, составь задачу, реши задачу устно.
Проверь себя.
  • Вспомни о  свойстве умножения с помощью флеш-карточек. 



  • Вычисли значение примеров, реши задачу, с. 113, №1-2.








БЕЛАРУСКАЯ МОВА
ТЭМА: Вызначэнне сувязі слоў у сказе.



На ўроку ты
  • замацуеш веды пра сказ, пра сувязь слоў у сказе.
Хвілінка чыстапісання.
  • Запішы спалучэнні літар.
  • Спішы сказ. Падкрэслі словы, якія абазначаюць пра каго ці пра што гаворыцца ў сказе і што пра іх гаворыцца.
  • Устаў прапушчаныя літары.



  • Падпішы слоўнікавыя словы.

Выканай.
  • Падумай, чаму група слоў не з'яўляецца сказам. Злучы карткі парамі.
  • Складзі сказ са слоў.
  • Устанаві сувязь слоў у сказе, перамясці спалучэнні слоў.

  • Выканай пр. 4, с. 86, сшытак "Ад літары да літары".
  • Устанаві сувязь слоў у сказе па пытаннях, перамясці словы.

  • Выканай пр. 5, с. 86, сшытак "Ад літары да літары".
  • Падзялі тэкст на сказы.
Правер сябе.


  • Выканай пр. 9, с. 88, сшытак "Ад літары да літары".
  • Замацуй веды пра сказ, выканай гульнявыя практыкаванні з партфельчыка.


ЛІТАРАТУРНАЕ ЧЫТАННЕ
ТЭМА: Г. Каржанеўская "Памочніца", Л. Рублейская "Мышка Пік-Пік прыбіаре норку".


На ўроку ты
  • пазнаёмішся з творамі Г. Каржанеўскай "Памочніца", Л. Рублейскай "Мышка Пік-Пік прыбірае норку".

Хвілінка чытання.
  • Выберы скарагаворку. Навучыся чытаць правільна, гучна, хутка.
  • Прачытай размову Лянка і Васілінкі, с. 91. Адкажы на пытанні.
  • Прачытай верш "Памочніца", с. 92. Ці адпавядае назва верша яго зместу?

  • Чаму разгубілася матуля?
  • Якія добрыя справы рабіла Вера?
  • Ці добра яна працавала?
  • За што можна пахваліць Веру?
  • Якія парады можна даць дзяўчынцы?



  • Растлумач сэнс прыказак.
  • Дзе рукі і ахвота — там вялікая работа.

    Акуратная работа акуратных людзей любіць.


    • Разгледзь малюнак на с. 93. Як ты думаеш, пра што будзе твор?
    • Перакладзі словы, якія сустрэнуцца ў казцы,  з беларускай на рускую мову.
    • Прачытай урывак з казкі-аповесці «Мышка Пік-Пік npuбipae норку», с. 94-96.
    • Чаму мышка вырашыла прыбраць сваю норку?
    • Колькі цягнуўся рамонт?
    • Што з’явілася на сценах?
    • Якая мэбля была ў мышкі ў норцы?
    • Што вырашыла зрабіць мышка?
    • Як яна гэта рабіла?
    •                   Што з гэтага атрымалася?
    • Адкажы на пытанні віктарыны.


    Выразнае чытанне твораў: Г. Каржанеўская "Памочніца", с. 92-93,  Л. Рублеўская "Мышка пік-пік прыбірае норку", с. 94-96 .

    Комментариев нет:

    Отправить комментарий