ПЯТНИЦА 22.05

ЧЕЛОВЕК И МИР
ТЕМА: Права ребёнка



На уроке ты 
  • узнаешь об основном законе государства - Конституции, правах и обязанностях граждан;
  • познакомишься с законом Республики Беларусь «О правах ребенка».


  • Познакомься со словами, с которыми встретишься на уроке, и их значением.

  • Прочитай текст, с. 136 - 139. 
  • Внимательно рассмотри карту ума и расскажи, кто защищает права детей и что для этого делается в нашей стране.

  • Соедини картинку с соответствующим правом ребёнка.

  • Прочитай толкование значения права. Соедини с названием.

  • Прочитай высказывания. Определи - это твоя обязанность или ты на это имеешь право. Перемести карточку.
  • Рассмотри внимательно картинки и соедини с правом, которое нарушено по отношению к этим сказочным героям.

Проверь себя.
  • Выполни тест.


  • С. 136 - 139, прочитай статью, ответь на вопросы.  
  • Дополнительное задание (по желанию): рабочая тетрадь, Г.В. Трафимова, С.А.Трафимов, с. 74, задание 109.

БЕЛАРУСКАЯ МОВА
ТЭМА: Паўтарэнне




На ўроку ты

успомніш правілы напісання слоў;
будзеш вызначаць націск у словах, дзяліць словы на склады;
называць гукі і літары беларускай мовы.

Хвілінка чыстапісання.
  • Спішы спалучэнні літар. Якія ў іх словы схаваліся? Пра што пойдзе гаворка на ўроку?
  • Прачытай выказванне. Дапоўні словамі.
Паўтары.







Арфаграфічная размінка.
  • Прачытай слова, устаў прапушчаную літару. Перамясці слова да адпаведнага правіла.

Выканай. 

  • Пр. 200, с. 115, пісьмова.
  • Пр. 200, с. 115, вусна.
Гульня "Растаў па парадку"
  • Размясці словы ў алфавітным парадку.


  • Пр. 1, с. 93,  сшытак "Ад літары да літары", пісьмова.




  • Прачытай верш. Устаў прапушчаныя літары. 

Правер сябе.
  • Адкажы на пытанні на флэш-картках. 



  • Пр. 205, с. 117. 
  • Дадатковае заданне (па жаданню): пр. 2, с. 93,  сшытак "Ад літары да літары", пісьмова.


  • У свабодны час можаш выканаць заданні для замацавання ведаў, размешчаныя ніжэй.


ЛІТАРАТУРНАЕ ЧЫТАННЕ
ТЭМА: К. Каліна. «Чэрвень і Сонейка»; І. Муравейка. «Колеры
года». Праверка сфарміраванасці                    навыку чытання.


На ўроку ты 
  • праверыш свой навык сфарміраванасці чытання;
  • пазнаёмішся з творамі пра лета Клаўдзіі Каліны "Чэрвень і сонейка",  Івана Муравейкі "Колеры года".
Хвілінка чытання.
Чэрвень. Чарнеюць суніцы i чырванеюць чарніцы.
  • Прачытай моўчкі 3 разы.
  • Прачытай шэптам.
  • Прачытай  з клічнай інтанацыяй.
  • Прачытай з пытальнай інтанацыяй.
  • Выпраў памылку.
  • Прачытай правільна.

Праверка сфарміраванасці навыку чытання.


  •  Чытай тэкст на працягу адной мінуты. Палічы колькасць слоў.
  • Адкажы на пытанні да тэксту.

  • Папрацуй са слоўнікам "Летнія месяцы".

  • Прачытай назву раздзела с. 113, разгледзь малюнкі, прачытай скарагаворкі.
  • Прачытай назву урока, с. 114. Як разумееш гэтую назву?
  • Прачытай тэкст "Чэрвень і сонейка" К. Каліны, с. 114-116.
  • Адкажы на пытанні 1-4, с. 116.
  • Адкажы на пытанні віктарыны.
Віктарына


  • Прачытай верш Івана Муравейкі "Колеры года", с. 117-118. 
  • Адкажы на пытанні 1-7, с. 118.
  • Злучы радкі верша ў адпаведнасці са зместам.

Падрыхтуй выразнае чытанне твораў, с. 114-118.

Комментариев нет:

Отправить комментарий