СРЕДА 20.05


МАТЕМАТИКА
ТЕМА: Повторение.




На уроке ты вспомнишь
устные и письменные приемы сложения и вычитания чисел в пределах 100;
табличные случаи умножения и деления с числами 2 и 3.

Посчитай устно.
Математический диктант.



Выполни.
  • С. 128, №1, №3, устно.
  • С. 128,  №2, письменно.
Игра "Парочки"


  • С. 128,  №5, письменно.
  • С. 130,  №12, письменно. Составь схему к задаче. Запиши решение.
  • Составь выражения и найди их значения. Проверь себя с помощью флеш-карт.


  • С. 130,  №16, письменно. 
  • С. 132,  №23, устно. 
  • Выполни задание на флеш-картах.

  • Выполни № 9, с. 129; № 14, с. 130.
  • Подготовься к математическому диктанту.




БЕЛАРУСКАЯ МОВА
ТЭМА: Абагульняльны ўрок



На ўроку ты
  • замацуеш веды пра тэкст, пра прыметы тэксту.

Хвілінка чыстапісання.




  • Запішы спалучэнні літар. Падумай, якія словы схаваліся ў гэтых спалучэннях. Што ты можаш пра іх сказаць?
  • Устаў прапушчаныя літары ў словы. Запішы іх. Што аб'ядноўвае гэтыя словы?
  • Прачытай прыказку. Растлумач яе сэнс. Запішы прыказку, устаўляючы прапушчаныя літары.
Успомні.
  • Разгледзь карту розуму "Тэкст". Паўтары, што ведаеш пра тэкст, каб выкарыстаць гэтыя звесткі ў выкананні заданняў.


Гульня "Тэкст ці не"
  • Знайдзі сярод прапанаваных набораў сказаў тэксты.


  • Выканай у сшытку "Ад літары да літары" пр. 6, с. 91, пісьмова.
  • Прачытай сказы. Устанаві правільны парадак сказаў у тэксце.
Гульня 

"Пабудуй тэкст са сказаў"


  • Дай загаловак тэксту. Вызнач тэму і галоўную думку тэксту.
Гульня

 "Знайдзі апошняе слова"

  • Складзі з частак тэкст. Размясці іх па парадку.
Гульня "Пачатак, 

асноўная частка, канцоўка"

  • Падбяры загаловак да тэксту, каб у ім была паказана тэма і галоўная думка. Выберы з прапанаваных: "Пра сабаку", "Разумны сабака", "Хатні жыхар".
  • Прыдумайце загаловак i ўстаўце ў тэкст словы. 

Правер сябе.
Выканай тэст.





  • Выканай у сшытку "Ад літары да літары"  пр. 8, с. 92.



ЛІТАРАТУРНАЕ ЧЫТАННЕ
ТЭМА: Пазакласнае чытанне "Сям'я - прытулак дабрыні".


На ўроку ты
  •  пазнаёмішся з творамі пра сям’ю, пра сумесныя справы бацькоў і дзяцей.

     Моўная размінка.

Свеціць як сонца,
Ад самай калыскі
Вобраз любімы,
Родны i блізкі. 
(Мікола Xвeдapoвіч)





- Прачытай вочкамі.
- Чытанне шэптам.
- Чытанне-«гудзенне».
- Чытанне з клічнай інтанацыяй.
*Пра каго ідзе размова?
Пазнаёмся з творамі для чытання. 




  • Назаві вершаваныя творы пра матулю. 



  • Што дзяўчынка хацела падарыць маме ў вершы Эдзі Агняцвет "Маме"? Разгледзь малюнак і ўспомні радкі з верша, зачытай іх.

  • Успомні верш Веры Вярбы "Матуліны рукі" і выканай гульнявое практыкаванне.


Што робяць матуліны рукі для дзяцей?







Гульня "Так ці не" 
  • Якія рукі ў мамы ў вершы Паўлюка Пранузы "Маміны рукі"?


Успомні творы ў прозе пра матулю. Што ў цябе выклікала ўсмешку ў творы "Кампот" Клаўдзіі Каліны?


Якія творы пра бабулю ведаеш? Знайдзі памылкі ў апавяданні Васіля Хомчанкі "Апельсін". Адзнач словы, якія няправільна ўжыты.

Гульня "Знайдзі памылкі"


  • Які твор пра тату прачыталі? Успомні твор Даіра Слаўковіча "Разумны аловак". Адкажы на пытанні віктарыны па зместу твора.


Віктарына  

  •  Паспрабуй скласці сінквейн пра сям'ю. Выкарыстай памятку на флэш-картцы. Правер сябе.

  • Злучы часткі прыказак пра сям'ю, матулю.

  • Прачытай творы да раздзела «Падарожжа ў лета» i cпicaм ліаратуры па тэме.



С. Бестава. «Не сумуй, дзяўчынка».
Н. Бучынская. «Яблык i вусень».
A. Вольскі. «Пчала».
М. Вышынскі. «Казачная царэўна».
Вера Вярба. «Дожджык».
B. Гарбук. «Аса».
A. Дзеружынскі. «Летняя раніца».
Я. Жабко. «Тапаліныя пушынкі».
П. Кавалёў. «Дзіва-птушачка».
К. Каліна. «Ліпень», «Жнівень».
B. Лукша. «Пясочны гадзіннік».
І. Муравейка. «Чаму мяне не хваляць?»
Н. Парукаў. «Ягады».
У. Ягоўдзік. «Суніцы»

Комментариев нет:

Отправить комментарий