ПОНЕДЕЛЬНИК 20.04


БЕЛАРУСКАЯ МОВА
ТЭМА.  Словы, якія называюць прыметы прадметаў



На ўроку ты навучышся: 
  • вызначаць якасці слоў, які абазначаюць назвы прымет прадметаў;
  • адрозніваць словы-прыметы ад іншых слоў, падбіраць прыметы да прадметаў.

1. Хвілінка чыстапісання.
  • Спішы спалучэнні слоў.

2. Выканай практыкаванне, перамясці словы-прадметы да прымет.


3. Прачытай правіла на с. 88.
  •     Разгледзь табліцу.

  • Правер, як засвоена правіла. Злучы карткі парамі ў адпаведнасці са зместам правіла.


4. Выканай пр. 154 на с.88 пісьмова.
  • Выканай пр 155 на с. 89. вусна. 
  • Выканай гульнявое практыкаванне і навучыся правільна пісаць слоўнікавае слова.


  • Выканай пр. 156 на с. 89. 
  • Выканай пр. 13, с. 80, сшытак "Ад літары да літары".
5. Замацуй свае веды аб словах, назвах прымет прадметаў. Падбяры адпаведныя словы ў сказах.

6. Выканай гульнявое практыкаванне: падбяры да прымет адпаведны прадмет.
Flash Card Deck created by Алла Ляхович with GoConqr


6. Правер свае веды з дапамогай тэста.

8. Д\з: с.90, пр. 158.


МАТЕМАТИКА
ТЕМА. Конкретный смысл действия умножения.



На уроке ты:
  •  узнаешь, что такое действие умножение; 
  • научишься правильно читать записи  со знаком умножения;
  • научишься заменять сложение умножением.

1. Посчитай устно.



2. Изучи.
  • Найди значение выражения.
        4+4+4+4+4+4+4=?
  • Сколько действий необходимо сделать, чтобы найти значение выражения? 
  • Этот пример можно решить быстрее и действие будет только одно.
  • Посмотри видеоролик и ты познакомишься с этим новым действием.


  • Запомни правило. Рассмотри таблицу на с. 92.
  • Проверь себя с помощью флэш-карточек.



Flash Card Deck created by Алла Ляхович with GoConqr
  • Выполни № 1, с. 92, устно.
  • Выполни № 2, с. 92, письменно.
  • Выполни тест и помни, заменить умножением можно только сумму одинаковых слагаемых.

  • Выполни № 3, с. 93, письменно.
  • Помни! На первом месте при умножении  число, которое складываем, на втором месте число, которое указывает, сколько таких слагаемых.
  • Реши задачу устно, выбери нужный вопрос.

  • Реши задачу № 5, с. 93, письменно.
В помощь тебе подсказка!


  • Выполни задание письменно.

Д\з: с. 93, №1, 2.
  • Для решения задачи можешь использовать схему.



Комментариев нет:

Отправить комментарий