БЕЛАРУСКАЯ МОВА
ТЭМА: Прыназоўнік. Правапіс
прыназоўнікаў.
1. Хвілінка паўтарэння.
Прапішы прапанаваныя словы.
Flash Card Deck created by Алла Ляхович with GoConqr
2. Новая тэма.
Flash Card Deck created by Алла Ляхович with GoConqr
ЛІТАТАРУРНАЕ ЧЫТАННЕ
Тэма: Я. Колас «Прылёт птушак»; М. Чарот. «Вясенняя раніца»
1. Хвілінка чытання.
ТЭМА: Прыназоўнік. Правапіс
прыназоўнікаў.
1. Хвілінка паўтарэння.
Прапішы прапанаваныя словы.
- Прачытай тлумачэнне значэння слоўнікавага слова, запішы слоўнікавае слова па яго тлумачэнню, а затым правер сябе, перавярнуўшы картку.
Flash Card Deck created by Алла Ляхович with GoConqr
2. Новая тэма.
- Выканай практыкаванне на с. 84, пр. 148.
- Прачытай правіла на с. 85.
- Папрацуй з флэш-карткамі і правер, як ты засвоіў правіла.
Flash Card Deck created by Алла Ляхович with GoConqr
- Правер свае веды і знайдзі сярод прапанаваных слоў прыназоўнікі.
- Выканай пр.150 на с. 86 пісьмова.
- Прачытай рубрыку "Гавары правільна" на с. 86.
- Выканай пр.151 на с. 86 вусна.
- Прачытай тэкст "У чэрвені". Выдзелі словы, якія з'яўляюцца прыназоўнікамі.
- Па жаданню выканай гульнявое практыкаванне, устаў патрэбныя прыназоўнікі.
ЛІТАТАРУРНАЕ ЧЫТАННЕ
Тэма: Я. Колас «Прылёт птушак»; М. Чарот. «Вясенняя раніца»
1. Хвілінка чытання.
- Праспявай галосныя літары гучна і выразна.
- Успомні назвы птушак на беларускай мове і прачытай гучна, правільна і выразна.
- Прачытай размову Лянка и Васілінкі. Пра якую птушку яны размаўляюць і што яны заўважылі, назіраючы за ёю?
- Прачытай прыказку, паспрабуй растлумачыць яе сэнс.
3. Апавяданне Я. Коласа «Прылёт птушак».
- Прачытай апавяданне Я. Коласа на с. 70-72.
- Адкажы на пытанні на с. 72-73.
- Выканай тэст па зместу прачытанага.
- Чароўная скарбонка "Словы ветлівасці". Перамясці словы прывітання, развітання, падзякі і прабачэння ў адпаведную группу.
- Прачытай верш на с. 74.
- Адкажы на пытанні с. 74.
с. 70-72, выразнае чытанне апавядання
Я. Коласа «Прылёт птушак».
ТЕМА: Меры предосторожности при обращении с животными
1. Минутка повторения.- Вспомни группы животных с помощью игры.
2. Новый материал.
- Прочитай текст на с. 105.
- Знаешь ли ты животных, которые могут представлять опасность для человека?
- Проверь себя с помощью флэш-карточек "Назови опасных животных".
- Прочитай текст на с. 106.
- Посмотри мультфильм "Опасные насекомые".
- Выполни тест "Жалящие насекомые".
- Прочитай 1-2 абзац на с. 107.
- Выполни игровое упражнение "Уж или гадюка".
- Прочитай текст на с. 108-109.
- Перемести карточки в соответствии с правильностью действий детей.
- Какие последовательные действия ты совершишь, если тебя укусила собака?
- Ответь на вопросы рубрики "Проверь себя" на с. 109.
- Проверь свои знания, что ты знаешь об опасных животных.
3. Домашнее задание.
- Прочитай статью на с. 105-109, ответь на вопросы.
Комментариев нет:
Отправить комментарий