ПЯТНИЦА 17.04


БЕЛАРУСКАЯ МОВА
ТЭМА: Прыназоўнік. Правапіс
прыназоўнікаў. 

1. Хвілінка паўтарэння.
Прапішы прапанаваныя словы.
  • Прачытай тлумачэнне значэння слоўнікавага слова, запішы слоўнікавае слова па яго  тлумачэнню, а затым правер сябе, перавярнуўшы картку.


Flash Card Deck created by Алла Ляхович with GoConqr
2. Новая тэма.

  • Выканай практыкаванне на с. 84, пр. 148.
  • Прачытай правіла на с. 85.
  • Папрацуй з флэш-карткамі і правер, як ты засвоіў правіла.


Flash Card Deck created by Алла Ляхович with GoConqr

  • Правер свае веды і знайдзі сярод прапанаваных слоў прыназоўнікі.


  • Выканай пр.150 на с. 86 пісьмова.
  • Прачытай рубрыку "Гавары правільна" на с. 86.
  • Выканай пр.151 на с. 86 вусна.
  • Прачытай тэкст "У чэрвені". Выдзелі словы, якія з'яўляюцца прыназоўнікамі.
  •  
3. Дамашняе заданне.
  • Па жаданню выканай гульнявое практыкаванне, устаў патрэбныя  прыназоўнікі.






ЛІТАТАРУРНАЕ ЧЫТАННЕ
Тэма: Я. Колас «Прылёт птушак»; М. Чарот. «Вясенняя раніца»

1. Хвілінка чытання.
  • Праспявай галосныя літары гучна і выразна.
                 
  • Успомні назвы птушак на беларускай мове і прачытай гучна, правільна і выразна.
                                           
2. Размова Лянка і Васілінкі.
  • Прачытай размову Лянка и Васілінкі. Пра якую птушку яны размаўляюць і што яны заўважылі, назіраючы за ёю?
  • Прачытай прыказку, паспрабуй растлумачыць яе сэнс.
Flash Card Deck created by Алла Ляхович with GoConqr
3. Апавяданне Я. Коласа «Прылёт птушак».
  • Прачытай апавяданне Я. Коласа на с. 70-72.
  • Адкажы на пытанні на с. 72-73.
  • Выканай тэст па зместу прачытанага.
  • Чароўная скарбонка "Словы ветлівасці". Перамясці словы прывітання, развітання, падзякі і прабачэння ў адпаведную группу.
4. Верш М. Чарот. «Вясенняя раніца»
  • Прачытай верш на с. 74.
  • Адкажы на пытанні с. 74.
5. Дамашняе заданне.
с. 70-72, выразнае чытанне апавядання 
Я. Коласа «Прылёт птушак».



ЧЕЛОВЕК И МИР
ТЕМА: Меры предосторожности при обращении с животными

1. Минутка повторения.
  • Вспомни группы животных с помощью игры.

2. Новый материал.

  • Прочитай текст на с. 105.
  • Знаешь ли ты животных, которые могут представлять опасность для человека?
  • Проверь себя с помощью флэш-карточек "Назови опасных животных".
Flash Card Deck created by Алла Ляхович with GoConqr
  • Прочитай текст на с. 106.
  • Посмотри мультфильм "Опасные насекомые".


  • Выполни тест "Жалящие насекомые".

  • Прочитай 1-2 абзац на с. 107.
  • Выполни игровое упражнение "Уж или гадюка".

  • Прочитай текст на с. 108-109.
  • Перемести карточки в соответствии с правильностью действий детей.

  • Какие последовательные действия ты совершишь, если тебя укусила собака?


  • Ответь на вопросы рубрики "Проверь себя" на с. 109.
  • Проверь свои знания, что ты знаешь об опасных животных.

3. Домашнее задание.
  • Прочитай статью на с. 105-109, ответь на вопросы.

Комментариев нет:

Отправить комментарий