БЕЛАРУСКАЯ МОВА
Тэма: Словы, якія называюць прымету прадмета.
ЛІТАРАТУРНАЕ ЧЫТАННЕ
Flash Card Deck created by Алла Ляхович with GoConq
Тэма: Словы, якія называюць прымету прадмета.
На ўроку ты:
- замацуешь веды аб словах, якія называюць прыметы прадметаў, іх асаблівасцях.
- Хвілінка чыстапісання.
- Устаў у слоўнікавыя словы прапушчаныя галосныя літары.
- Запішы слоўнікавыя словы.
- Дапішы да слоў, назваў прымет прадметаў, падыходзячыя слоўнікавыя словы, якія запісалі ў першы радок.
- Успомні, якія словы адносяцца да слоў, назваў прымет прадметаў. Выканай інтэрактыўнае практыкаванне і злучы пары.
- Выканай у сшытку "Ад літары да літары", с. 82, пр. 15. Устаў прапушчаныя літары, растлумач, чаму менавіта гэтая літара ўстаўлена.
- Знайдзі словы, назвы прымет прадметаў, у сказах. Выдзелі гэтыя словы.
- ! Кожнае слова, назва прыметы прадмета, адказвае на пэўнае пытанне.
- Патрэніруйся ў выбары прымет прадметаў у адпаведнасці з пытаннем.
Гульня "Пытанне - прымета"
- Выканай у сшытку "Ад літары да літары", с. 82, пр. 16. Запішы патрэбныя пытанні да слоў.
- Падбяры да прапанаваных малюнкаў адпаведныя прыметы.
Гульня "Прыметы-прадмет"
- Правер свае веды з дапамогай тэста.
Д\з: выберы любое інтэрактыўнае практыкаванне, размешчанае ніжэй, патрэніруйся ў выкананні заданняў па тэме ўрока і замацуй свае веды.
ЛІТАРАТУРНАЕ ЧЫТАННЕ
Тэма: Я. Пархута "Птушыны інтэрнат"
На ўроку ты:
На ўроку ты:
- пазнаёмішся з апавяданнем Яраслава Пархуты "Птушыны інтэрнат".
- Сабяры словы скарагаворкі па-парадку. Навучыся чытаць правільна і выразна.
- Паспрабуй назваць птушак, паказаных на флэш-картках. Правер сябе. Навучыся чытаць назвы птушак. Знайдзі ў кожным слове новае слова, якое схавалася.
- Кожная птушка мае свой непаўторны голас, выдае розныя гукі.
- Выканай гульнявое практыкаванне і злучы парамі словы - назвы птушак з адпаведным спалучэннямі літар - галасоў, якія чуем ад птушак.
- Паглядзі, якое пасланне даслала вам Вясна. Назаві прыметы вясны, паказаныя ў відэароліку.
- Прачытай словы Максіма Танка на с. 75. Як ты іх разумееш?
- Прачытай загадку на с. 75. Па якіх словах пазналі бусла.
- Сёння ты пазнаёмішся в апавяданнем Яраслава Пархуты "Птушыны інтэрнат",
- Прачытай тлумачэнне слоў у падручніку на с. 75.
- Перакладзі словы, якія сустрэнуцца ў апавяданні, на беларускую мову.
- Прачытай апавяданне на с. 76-78.
- Адкажы на пытанні да твора на с. 78.
- Успомні змест твора, размясці пункты плана, назвы частак тэксту, па-парадку.
- Выканай тэст па зместу прачытанага твора.
Д\з: пераказ апавядання Я. Пархуты "Птушыны інтэрнат".
МАТЕМАТИКА
ТЕМА: Название компонентов и результата действия умножения.
МАТЕМАТИКА
ТЕМА: Название компонентов и результата действия умножения.
На уроке ты научишься:
- называть компоненты действия умножения и результат действия умножения.
1. Посчитай устно.
- Выполни задания "Математического диктанта".
2. Подумай.
Flash Card Deck created by Алла Ляхович with GoConqr- Вспомни, что ты знаешь об умножении с помощью флеш-карточек.
- А что тебе ещё неизвестно? Об этом ты узнаешь из видеоролика.
- Что в видеоролике сказано о действии умножение?
3. Запомни.
- Рассмотри таблицу с. 96 и запомни названия компонентов действия умножения.
- Выполни задание с. 96, №1, устно.
- Выполни задание с. 96, №2, письменно.
- Выполни задание с. 96, №3, устно.
- Выполни задание с. 96, №4, письменно.
- Выполни интерактивное задание и вспомнишь, как решать простые задачи на умножение.
- Реши задачу с. 97, №6, письменно.
- Прочитай задачу с. 97, №7. Выбери схему к задаче. Реши задачу устно.
4. Проверь себя с помощью теста.
5. Д\з: с. 97, №1 - 2.
Комментариев нет:
Отправить комментарий