СРЕДА 22.04

БЕЛАРУСКАЯ МОВА
Тэма:  Словы, якія называюць прымету прадмета.


На ўроку ты:
  • замацуешь веды аб словах, якія называюць прыметы прадметаў, іх асаблівасцях. 
  •  Хвілінка чыстапісання.
  • Устаў у слоўнікавыя словы  прапушчаныя галосныя літары. 
  • Запішы слоўнікавыя словы.  
  • Дапішы да слоў, назваў прымет прадметаў, падыходзячыя слоўнікавыя словы, якія запісалі ў першы радок.
  •  Успомні, якія словы адносяцца да слоў, назваў прымет прадметаў. Выканай інтэрактыўнае практыкаванне і злучы пары.
  • Выканай у сшытку "Ад літары да літары", с. 82, пр. 15. Устаў прапушчаныя літары, растлумач, чаму менавіта гэтая літара ўстаўлена.
  • Знайдзі словы, назвы прымет прадметаў, у сказах. Выдзелі гэтыя словы.
     Кожнае слова, назва прыметы прадмета, адказвае на пэўнае пытанне.
  • Патрэніруйся ў выбары прымет прадметаў у адпаведнасці з пытаннем.
Гульня "Пытанне - прымета"
  • Выканай у сшытку "Ад літары да літары", с. 82, пр. 16. Запішы патрэбныя пытанні да слоў.
  • Падбяры да прапанаваных малюнкаў адпаведныя прыметы.
Гульня "Прыметы-прадмет"
  • Правер свае веды з дапамогай тэста.
Д\з: выберы любое інтэрактыўнае практыкаванне, размешчанае ніжэй,  патрэніруйся ў выкананні заданняў па тэме ўрока і замацуй свае веды.



ЛІТАРАТУРНАЕ ЧЫТАННЕ
Тэма:  Я. Пархута "Птушыны інтэрнат"


На ўроку ты:
  • пазнаёмішся з апавяданнем Яраслава  Пархуты "Птушыны інтэрнат".
Хвілінка чытання.
  • Сабяры словы скарагаворкі па-парадку. Навучыся чытаць правільна і выразна. 

  • Паспрабуй назваць птушак, паказаных на флэш-картках. Правер сябе. Навучыся чытаць назвы птушак. Знайдзі ў кожным слове новае слова, якое схавалася.
Flash Card Deck created by Алла Ляхович with GoConqr
  • Кожная птушка мае свой непаўторны голас, выдае розныя гукі. 
  • Выканай гульнявое практыкаванне і злучы парамі словы - назвы птушак з адпаведным спалучэннямі літар - галасоў, якія чуем ад птушак.

  • Паглядзі, якое пасланне даслала вам Вясна. Назаві прыметы вясны, паказаныя ў відэароліку.
  • Прачытай словы Максіма Танка на с. 75. Як ты іх разумееш?
  • Прачытай загадку на с. 75. Па якіх словах  пазналі бусла.
  • Сёння ты пазнаёмішся в апавяданнем Яраслава Пархуты "Птушыны інтэрнат",
  • Прачытай тлумачэнне слоў у падручніку на с. 75.
  • Перакладзі словы, якія сустрэнуцца ў  апавяданні, на беларускую мову.
Flash Card Deck created by Алла Ляхович with GoConq

  • Прачытай апавяданне на с. 76-78.
  • Адкажы на пытанні да твора на с. 78.
  • Успомні змест твора, размясці пункты плана, назвы частак тэксту, па-парадку.

  • Выканай тэст па зместу прачытанага твора.

Д\з: пераказ апавядання Я. Пархуты "Птушыны інтэрнат".


МАТЕМАТИКА
ТЕМА: Название компонентов и результата действия умножения.


 На уроке ты научишься:
  • называть компоненты действия умножения и результат действия умножения.
1. Посчитай устно.

2. Подумай.
  • Вспомни, что ты знаешь об умножении с помощью флеш-карточек.
Flash Card Deck created by Алла Ляхович with GoConqr
  • А что тебе ещё неизвестно? Об этом ты узнаешь из видеоролика.

  • Что в видеоролике сказано о действии умножение?

3. Запомни.
  • Рассмотри таблицу с. 96 и запомни названия компонентов действия умножения.
  • Выполни задание с. 96, №1, устно.
  • Выполни задание с. 96, №2, письменно.
  • Выполни задание с. 96, №3, устно.
  • Выполни задание с. 96, №4, письменно.
  • Выполни интерактивное задание и вспомнишь, как решать простые задачи на умножение.

  • Реши задачу с. 97, №6, письменно.
  • Прочитай задачу с. 97, №7. Выбери схему к задаче. Реши задачу устно.

                                       
4. Проверь себя с помощью теста.


5. Д\з: с. 97, №1 - 2. 
  • Решить задачу тебе поможет рисунок.
                                                 



Комментариев нет:

Отправить комментарий