БЕЛАРУСКАЯ МОВА
ТЭМА: Словы, якія называюць дзеянні прадметаў.
3. Замацаванне ведаў.
Абагульненне ведаў.
ТЭМА: Словы, якія называюць дзеянні прадметаў.
На ўроку ты
- пазнаёмішся са словамі, якія называюць дзеянне прадметаў;
- будзеш вучыцца падбіраць да слоў - назваў прадметаў, словы - назвы дзеянняў.
1. Хвілінка чыстапісання.
- Запішы словы верхняга радка.
- Дапішы да слоў - назваў прадметаў адпаведныя словы верхняга радка.
- Успомні слоўнікавыя словы з дапамогай прэзентацыі. Запішы словы, якія абазначаюць жывыя прадметы.
2. Новы матэрыял.
- Выканай пр. 159, с. 91, вусна.
- Што абазначаюць словы з правага слупка?
- Прачытай правіла на с. 91.
- Правер, як засвоены звесткі з правіла. Злучы карткі парамі .
3. Замацаванне ведаў.
- Выканай пр. 160, с. 92, пісьмова.
- Выканай пр. 161, с. 92, вусна.
- Выканай гульнявое практыкаванне і перамясці словы, якія абазначаюць назвы дзеянняў прадметаў да адпаведнага прадмета.
- Выканай пр. 163, с. 93, пісьмова.
- Перамясці карткі з дзеяннямі прадметаў у адпаведнасці ўзрастання хуткасці руху.
4. Праверка ведаў.
- Выканай тэст і правер, як засвоены матэрыял урока аб словах, якія называюць дзеянні прадметаў.
- Па жаданню, у свабодны час, можаш выбраць і выканаць у "партфельчыку" любое гульнявое практыкаванне.
ЛІТАРАТУРНАЕ ЧЫТАННЕ
ТЭМА: Абагульненне па раздзелу.
На ўроку ты
- успомніш змест твораў і іх аўтараў з раздзела "Колеры года. Вясна"
Хвілінка чытання.
- Літары ў словах пераблыталіся. Сабяры словы і ты прачытаеш назву раздела, з якім пазнаёміліся.
ОКРЕЫЛ ДОАГ. ЯВСАН
- Паспрабуй свае сілы ў перакладзе "веснавых" слоў.
Flash Card Deck created by Алла Ляхович with GoConqr
Flash Card Deck created by Алла Ляхович with GoConqr
- Агадай вясновыя загадкі.
Flash Card Deck created by Алла Ляхович with GoConqr
Абагульненне ведаў.
- Успомні творы і іх аўтараў, з якімі пазнаёміліся ў разделе "Колеры года. Вясна".
- Адкажы на пытанні на с. 79 - 80, 1-3.
- Хочаш адправіцца ў падарожжа па творах раздела "Колеры года. Вясна"?
- Выберы маршрут і прыгадай творы і іх аўтараў.
- Зрабі малюнак да радкоў з верша.
Зелянее траўка ў полі.
У небе птушачкі пяюць.
Эх, зімы не будзе болей,
Хутка кветкі зацвітуць.
- Калі былі памылкі ў выкананні заданняў, можаш у свабодны час паўтарыць іх выкананне.
ЧЕЛОВЕК И МИР
ТЕМА: Охрана животных
На уроке ты
- познакомишься с животными Красной книги;
- правилами поведения в природе.
- Вспомни, какие есть группы животных. Выполни игровое упражнение.
- Знаешь ли ты, какие животные могут быть опасными для человека, чем они могут быть опасны? Выполни игровое упражнение и сможешь ответить на эти вопросы.
- Прочитай 1-2 абзац на с. 110.
- Почему люди в мире обеспокоены проблемой охраны животных?
- Прочитай 1 абзац на с. 111.
- С помощью флэш-карточек познакомься с информацией о Красной книге Республики Беларусь.
- Закрепи свои знания о животных Красной книги с помощью интерактивной игры "Найди пару".
- А что ты можешь сделать для охраны животных?
- Прочитай информацию о правилах поведения человека в природе на с. 112-113.
- Рассмотри картинки, объясни поведение человека.
- Выполни игровое упражнение "Да-нетка" и вспомни, что можно, а чего нельзя делать.
- Нарисуй знаки, запрещающие деятельность человека в природе.
Комментариев нет:
Отправить комментарий