ПЯТНИЦА 24.04

БЕЛАРУСКАЯ МОВА
ТЭМА: Словы, якія называюць дзеянні прадметаў.


На ўроку ты
  • пазнаёмішся са словамі, якія называюць дзеянне прадметаў; 
  • будзеш вучыцца падбіраць да слоў - назваў прадметаў, словы - назвы дзеянняў.

1. Хвілінка чыстапісання.
  • Запішы словы верхняга радка. 
  • Дапішы да слоў - назваў прадметаў адпаведныя словы верхняга радка.
  • Успомні слоўнікавыя словы з дапамогай прэзентацыі. Запішы словы, якія абазначаюць жывыя прадметы.


2. Новы матэрыял.
  • Выканай пр. 159, с. 91, вусна.
  • Што абазначаюць словы з правага слупка?
  • Прачытай правіла на с. 91. 
  • Правер, як засвоены звесткі  з правіла.  Злучы карткі парамі .


3. Замацаванне ведаў.
  • Выканай пр. 160, с. 92, пісьмова.
  • Выканай пр. 161, с. 92, вусна.
  • Выканай гульнявое практыкаванне і перамясці словы, якія абазначаюць назвы дзеянняў прадметаў да адпаведнага прадмета.
  • Выканай пр. 163, с. 93, пісьмова.
  • Перамясці карткі з дзеяннямі прадметаў у адпаведнасці ўзрастання хуткасці руху. 

4. Праверка ведаў.
  • Выканай тэст і правер, як засвоены матэрыял урока аб словах, якія называюць  дзеянні прадметаў.

  • Па жаданню, у свабодны час, можаш выбраць і выканаць у "партфельчыку" любое гульнявое практыкаванне.


ЛІТАРАТУРНАЕ ЧЫТАННЕ
              ТЭМА: Абагульненне па раздзелу.

На ўроку ты 
  • успомніш змест твораў і іх аўтараў з раздзела  "Колеры года. Вясна"



Хвілінка чытання.
  • Літары ў словах пераблыталіся. Сабяры словы і ты прачытаеш назву раздела, з якім пазнаёміліся.
ОКРЕЫЛ ДОАГЯВСАН
  • Паспрабуй свае сілы ў перакладзе "веснавых" слоў.


Абагульненне ведаў.
  • Успомні творы і іх аўтараў, з якімі пазнаёміліся ў разделе "Колеры года. Вясна".
Flash Card Deck created by Алла Ляхович with GoConqr
  • Адкажы на пытанні на с. 79 - 80, 1-3.
  • Хочаш адправіцца ў падарожжа па творах раздела "Колеры года. Вясна"?
  • Выберы маршрут і прыгадай творы і іх аўтараў.




  • Зрабі малюнак да радкоў з верша. 
Зелянее траўка ў полі.
У небе птушачкі пяюць.
Эх, зімы не будзе болей,
Хутка кветкі зацвітуць.

Праверка ведаў.
  • Правер свае веды і адкажы на пытанні віктарыны.


  • Калі былі памылкі  ў выкананні заданняў, можаш у свабодны час паўтарыць іх выкананне.



ЧЕЛОВЕК И МИР
ТЕМА: Охрана животных



На уроке ты 
  • познакомишься с животными Красной книги;
  • правилами поведения в природе.

  • Вспомни, какие есть группы животных. Выполни игровое упражнение.

  • Знаешь ли ты, какие животные могут быть опасными для человека, чем они могут быть опасны? Выполни игровое упражнение и сможешь ответить на эти вопросы.
  • Прочитай 1-2 абзац на с. 110.
  • Почему люди в мире обеспокоены проблемой охраны животных?
  • Прочитай 1 абзац на с. 111. 
  • С помощью флэш-карточек познакомься с информацией о Красной книге Республики Беларусь.
Flash Card Deck created by Алла Ляхович with GoConqr


  • Закрепи свои знания о животных Красной книги с помощью интерактивной игры "Найди пару".


  • А что ты можешь сделать для охраны животных?
  • Прочитай информацию о правилах поведения человека в природе на с. 112-113.
  • Рассмотри картинки, объясни поведение человека.


  • Выполни игровое упражнение "Да-нетка" и вспомни, что можно, а чего нельзя делать.

  • Нарисуй знаки, запрещающие деятельность человека в природе.



Комментариев нет:

Отправить комментарий