СРЕДА 29.04

ЛІТАРАТУРНАЕ ЧЫТАННЕ
ТЭМА: Пазакласнае чытанне "Вясна ідзе, вясне дарогу!"





На  ўроку ты 
  • пазнаёмішся з творамі беларускіх пісьменнікаў аб вясне.
  • Прачытай словы, прапанаваныя Вясной, якія можна пачуць у лесе: вочкамі, шэптам, з клічнай інтанацыяй.

Дзінь-дзінь-дзінь — звіняць ледзяшы!
Цінь-цінь-цінь — цінькаюць сінічкі!
Буль-буль-буль — забулькаў ручай!
Стук-стук-стук — стукае дзяцел!
Вясна ідзе! — гукае мядзведзь!
  • Вясна падрыхтавала для вас вясновыя загадкі. Навучыся іх чытаць і загадай сваім родным.

  • Пазнаёмся  з пісьменнікам і яго вершам. 
Няўжо вясна?
Іван Муравейка

— Вясна, вясна! — крычаць шпакі.
— Дзе? Дзе? — пытаюць ручайкі.
— Бяжым, мо стрэнем ля ракі!..
— Няўжо вясна? Адкуль? Калі? —
Здзівіўся парастак малы,
Не ўседзеў, выскачыў з          зямлі.
  •  Пра што гэты верш? Якія прыметы паведамляюць аб тым, што вясна прыйшла?   
  • Знаёмся з наступным пісьменнікам і яго творам.

Каб вясна хутчэй настала
Мікола Маляўка

Ручаёк бяжыць з падворка.
I сягоння не для ўцех
Шуфлік свой узяў Рыгорка.
Сонца дзівіцца здалёк,
А хлапчук працуе дбала —
Носіць снег у ручаёк,
Каб вясна хутчэй настала.
Ручаёк смялей пабег.
Сонца побач, на пагорку,
Плавіць, плавіць, плавіць снег,
Памагаючы Рыгорку.
  • Пра што марыў хлопчык? Што ён рабіў для таго, каб вясна прыйшла хутчэй?
Гульня "Знайдзі рыфмы"

  • Знаёмся з новым аўтарам і яго творам.


Гульня "Слоўнік вясны"
  • Паспрабуй перакласці словы на рускую мову, правер сябе з дапамогай флэш-картак.



Тэма наступнага пазакласнага чытання «Сям’я — прытулак дабрыні».

Эдзі Агняцвет. «Маме».
Расціслаў Бензярук. «Малінавы чай».
Вера Вярба. «Матуліны рукі».
Ніна Галіноўская. «Бабуліна песня», «Камп’ютаршчык», «Песня для мамы».
Яніна Жабко. «Самы любы мой дзянёк».
Васіль Жуковіч. «Свая дапамога».
Клаўдзія Каліна. «Кампот».
Уладзімір Ліпскі. «Цацкі».
Іван Муравейка. «Адно яечка на дваіх».
Таццяна Мушынская. «Цяжка быць дарослым».
Міхась Пазнякоў. «Садзім алею».
Алесь Пісьмянкоў. «Бабчыны дранікі».
Паўлюк Прануза. «Маміны рукі», «Сам».
Яўген Радкевіч. «Хто самы моцны?».
Міхась Рудзішкін. «Свята Перамогі».
Даір Слаўковіч. «Разумны аловак».
Пятро Сушко. «Зязюля».
Васіль Ткачоў. «Незвычайны дыктант».
Васіль Хомчанка. «Апельсін», «Мама», «Гузік».
БЕЛАРУСКАЯ МОВА
ТЭМА: Сказ. Выражэнне ў сказе закончанай думкі. Афармленне сказа на пісьме.


На ўроку ты
нывучышся знаходзіць сказы сярод спалучэнняў слоў;
успомніш, як правільна афармляць сказы на пісьме, якія знакі прыпынку ставіць у канцы сказа;
складзеш сказы з прапанаваных слоў.

Хвілінка чыстапісання. 
  • Спішы літары. Складзі з прапанаваных літар слова.
  • Прачытай спалучэнні слоў. Якая група слоў з'яўляецца сказам? Спішы сказ. 


Малюнкавы дыктант.



  • Запішы слоўнікавыя словы па малюнках. Правер сябе з дапамогай флэш-картак.

  • Выканай пр. 166, с. 95, вусна.
  • Прачытай правіла, с. 95.
  • Правер, як засвоена інфрамацыя з правіла.

Гульня "Правільна - няправільна"



  • Выканай  пр. 168, с. 96, пісьмова.
  • Замацуй уменне дзяліць тэкст на сказы і выканай гульнявое практыкаванне.

  • Выканай пр. 170, с. 97, вусна.
Гульня "Парадак слоў у сказе"

  • Растлумач, як правільна аформіць складзены  сказ з гульнявога практыкавання.
  • Выканай пр. 169, с. 97, пісьмова.
Правер сябе.

Замацуй веды пра сказ з дапамогай практыкаванняў з партфельчыка: складзі сказы са слоў, падзялі тэкст на сказы, пастаў знакі прыпынку ў канцы сказаў.



МАТЕМАТИКА
ТЕМА:  Простые задачи, раскрывающие смысл действия деления (на равные части)
На уроке ты
  • познакомишься с простыми задачами, раскрывающими смысл действия деления (деление на равные части).

Посчитай устно.
  • Соедини математические выражения с ответами.
  • Реши простые задачи на умножение и деление.

Изучи.
  • Посмотри видеоролик и узнаешь, как решаются задачи на деление на равные части.


  •  Прочитай информацию о решении задач на деление на равные части с. 102.
Подумай.
  • Реши задачу на деление на равные части по рисунку. Как ты разложишь яблоки в вазы? 
                                     
 Выполни.
  • Реши задачи№1, с. 102, устно. Сравни задачи. 
  • Выполни игровое упражнение "Найди нужное число".
  • Реши примеры №2, с. 102, письменно.
  • Реши задачу №5, с. 103. Выбери схему, которая подходит к задаче.
               
Игра "Таблица - схема" 

  • Как разделить 8 орехов поровну между двумя девочками? Сделай рисунок.




  • Реши с. 103, №1-2. Используй к задаче схему.

Дополнительное задание (по желанию). 
  • Распредели задачи на две группы: деление по содержанию, деление на равные части.

Комментариев нет:

Отправить комментарий